Füstbe megy-e az idei grillszezon?

 

Megtöri-e az utóbbi évek fejlődését a várható jelentős áremelkedés – ez a kérdés foglalkoztatja a grillpiac szereplőit. A húskészítményeknél a kevésbé feldolgozott termékek iránti kereslet növekedése prognosztizálható, míg a grillsajtoknál a kisebb kiszerelések és a szezon elnyújtása lehet a kulcsa az érdeklődés fenntartásának.

 

Megbízható természetesség

A Szarvasi Agrár Zrt. tavaly vezette be a piacra Szarvasi Serpenyős Grillsajtjait, amit a COVID-járvány jelentősen megnehezített. Ugyanakkor a termékcsaládot egyedisége kiemeli a választékból: ahogy a cég összes terméke, úgy grillsajtjai is GMO-mentesek, teljesen természetesek és semmilyen mesterséges adalék- vagy szilárdító anyagot nem tartalmaznak – ellentétben más grill- vagy grillezhető sajtkészítménnyel szemben.

– Tapasztalatunk alapján a fogyasztói igények az egészségesebb és ár-érték arányban jobbnak ítélt termékek felé billentek – állapítja meg Molnár Balázs, a Talentis Agro Zrt. kereskedelmi managere. – A turbulens piaci körülmények között a vásárlók a megbízható márkatermékeket keresték, így részünkről is a termékeink márkaismertségének fejlesztése állt a fókuszban.

Mivel a grillsajtok vásárlói évről évre igénylik az újdonságokat, így a Szarvasi Agrár Zrt. az idei évben két igazán különleges ízesítéssel jelenik meg. A medvehagymás grillsajt az erdők-mezők természetes ízeit hozza el, míg az ázsiai ízesítésű grillsajt egy egzotikus nyári kaland vagy utazás élményét nyújtja.

A Szarvasi Agrár kommunikációjának egyik fő helyszíne az üzletek eladótere, ahol közvetlenül a vásárlás előtti döntések megkönnyítésére és gyorsítására fókuszálnak.

– Azonban már 2020-as indulásunk óta az online tér a kiemelt kommunikációs „játszóterünk” – fogalmaz Molnár Balázs –, hiszen a vásárlók többsége, legyen az idősebb vagy fiatalabb, már ebben él és főként innen tájékozódik. Szeretnénk minél több hasznos információt, jó tapasztalatot és különleges élményt nyújtani ebben a közegben vásárlóinknak: kiemelten fókuszálunk tehát online jelenlétünkre, sajtimádó közösségünk építésére, és ezért dolgozunk együtt Szokyval, a rendkívül népszerű youtuber séffel is.