K-Wertschätze néven indít új saját márkát a Kaufland

 

 

Új saját márkával jelentkezett a német kereskedelmi lánc, a Kaufland. A K-Wertschätze a szigorú állatjóléti sztenderdekre fókuszál, és jól mutatja, milyen mértékben elkötelezett a vállalat az állattartási körülmények saját ellátási láncában való javítása mellett.

 

A márka ernyője alatt jelenleg mintegy 25 tej, joghurt, sajt és hústermék szerepel, amelyeket választva a vásárlók hétköznapi beszerzéseik során a magas szintű állatjólét mellett tehetik le voksukat. A márka garancia arra, hogy az adott termékeket szolgáltató állatok tartása az állatjóléti sztenderdekre vonatkozó jogi követelményeket meghaladó módon történt – GMO-mentes élelmet kapnak, elegendő helyük és lehetőségük van természetes mozgásigényük kielégítésére.

A K-Wertschätze vásárlói tiszta lelkiismerettel vásárolhatnak állati eredetű terméket.

 

forrás: Trademagazin

 

A Szarvasi Agrár Zrt. saját tejelő tehén állománnyal rendelkezik, s különösen figyelünk arra, hogy állataink a lehető legjobb körülmények között éljenek.
GMO-mentes takarmánnyal etetjük őket, így Magyarországon egyedüli módon GMO-mentes termelésből származó sajtokat készítünk, melyek 100%-osan természetesek!

Szeretnénk, ha a magyarországi kereskedők is követnék a Kaufland példáját – vállalatunk partner minden hasonló kezdeményezésben!