Forrón sajtolva

 

Változatosabb és egészségesebb táplálkozásra törekedtek a fogyasztók az elmúlt másfél év kényszerű otthonléte alatt, ami kedvezően hatott a sajt kiskereskedelmi eladásaira. A „forró” felhasználás és az egészséges életmód vezérli a piaci szereplők innovációs munkáját is, nem megfeledkezve a speciálisabb igényekről sem.

 

– Termékeinket úgy alakítottuk át, hogy a bolti vásárlásokat megkönnyítsük, illetve felgyorsítsuk. A fogyasztóink elérését online felületekre tereltük, és üzeneteink nagy részét is ezeken a felületeken kommunikáljuk – beszél ennek részleteiről
Molnár Balázs, a Szarvasi Agrár Zrt. kereskedelmi vezetője. 
– Még nem látjuk világosan, hogy a COVID-járvány alatti vásárlói szokások annak elmúltával hogyan maradnak meg, de valószínűleg az online értékesítési csatornák jelentősége és a termékminőség jelentősége erősödni fog a jövőben is.

A COVID jövőbeli hatásai között számolni kell a fogyasztók egészségcentrikusabb gondolkozásával is. Ezért vállalatunk a legnagyobb hangsúlyt egészségük megőrzésére és javítására fekteti.

– Természetes alapanyagokból készítjük sajtjainkat, és a legszigorúbb hazai GMO-mentes előírásoknak is megfelelünk, hogy óvjuk vásárlóinkat a káros és mesterséges adalékanyagok fogyasztásától – sorolja Molnár Balázs.

– A jövőben termékeinket még jobban a vásárlói igényekhez szeretnénk igazítani. Laktózmentes, illetve könnyen és gyorsan elkészíthető grill- és panírozható sajtok fejlesztését tűztük ki célul.

A magas minőségű sajtok megjelenése a kereskedelmi vezető szerint kellemes meglepetést okozott a sajtpiacon. A vásárlók és a szakma egyöntetűen a Cervinus sajtmárkát fogadta a legpozitívabban, az idei évben pedig a Serpenyős Grillsajtjaik aratták a legnagyobb sikert.

 

Teljes cikk itt olvasható: klikk 

 

forrás: TRADEMAGAZIN