Sajtóközlemény 

 

Szarvasi Agrár Zrt. idén 5. alkalommal nyerte el a Business Superbrands díjat

Minősített minőség: elismerés a legkiválóbb márkáknak

 

Idén tizennegyedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat.

 

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 41 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

 

 

 

 

Idén tizennegyedik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely vállalatunkat, a Szarvasi Agrár Zrt.-t érdemesnek találta a Business Superbrands 2021 védjegy viselésére.

A Szarvasi Agrár Zrt. több mint 70 éve a minőség és a kiszámíthatóság alapul vételével működik. Legfontosabb törekvésünk, hogy az elvárt szakmai és társadalmi igények figyelembevételével folytassuk gazdasági tevékenységünket, nyújtsunk megélhetést dolgozóinknak, beszállítóinknak, hogy ily módon nyereséges tevékenységeinkkel járuljunk hozzá az ország gazdasági fejlődéséhez.

A Szarvasi Agrár Zrt. 2020-ban a Talentis Agro cégcsoport tagja lett, amely egy 100%-ig magyar tulajdonú mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalatcsoport.
Vállalatunk a Covid-világjárvány ellenére a tavalyi évben sikeresen vezette be új érlelt sajtjait a hazai piacra – köztük a többszörös díjnyertes Cervinus-sajtcsaláddal – amelyek gyorsan a sajtimádó közönség egyik kedvence lett.

 

Business Superbrands Program

Idén tizennégy éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

 

A Superbrandsről bővebben: www.hungary.superbrands.com

 

Idézetek

 

“A Superbrands díj legnagyobb erőssége, hogy nem az önjelöltek versenye. Itt valóban minden márka megmérettetődik, ami számít. A szervezők évről évre nagyon sok munkát végeznek annak érdekében, hogy ez a díj a fogyasztók számára orientációt jelentsen. Ez elismerés egyszerre a márkatulajdonosok, a márkaépítők és a fogyasztók számára. Ezt pedig nem egy zárt kör, hanem egy tényleges szakértői bázis ítéli oda.  Gratulálok.”

Barna Tamás

Republic Group ügyvezető igazgató


 

„A márkák életében rendkívül fontos minden értéket teremtő kezdeményezés. A Superbrands díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére. Az elmúlt években a piacon erőteljes hatalmi átrendeződés történt a márkagyártók és a fogyasztók között. A web2 korában a fogyasztónak sokkal több eszköze van arra, hogy a márkarengetegben eligazodjon, egy klikkeléssel márkákat emelhet fel a semmiből és márkákat dönthet porba. Ezért napjainkban már nem elég pusztán jó termékeket gyártani, a következetes márkaépítéshez etikus vállalati magatartás, transzparencia, és a fogyasztók partnerként való kezelése is hozzátartozik.” 

 

Fekete Zoltán 

Magyar Márkaszövetség főtitkára


 

„A Superbrands díj ma már széles körben ismert a márkák és fogyasztóik, vásárlóik között egyaránt. Sok cég éveken keresztül, folyamatosan megkapta ezt az elismerést, bizonyítva a piacon és önmagának is tevékenységének sikerességét, a jó minősége fenntartásának képességét. Egyszerre sok szempontnak kell megfelelni ehhez, a szűkebb szakmaiaktól kezdve a nagyon különböző ügyfelek szubjektív megelégedettségéig. A díjazottakra sokan és sokszor mondták, hogy »ez szuper«, mielőtt megkapták a SUPERBRANDS kitüntetést. És aki többször is elnyerte, az igazán megérdemli a vásárlók bizalmát.”

 

Dr. habil. Vass László

CSc., rector emeritus, főiskolai tanár Budapesti Metropolitan Egyetem, a Superbrands elnöke


 

„Mindig felmerül a kérdés, hogy egy adott díj mennyiben szól a múltnak, vagy mennyiben

örülhetünk neki a jelenben, hogy mi is kiérdemeltük, végre mi is megkaptuk. A Superbrands

azon díjak közé tartozik, amely egyszerre ismeri el a múlt eredményeit, tünteti ki a jelent, és további kimagasló márkatevékenységre sarkall. Utóbbi kettőt bizonyítja a márkák erősödő piaci aktivitása, mellyel évről évre, újra meg újra bizonyítani tudják úgy maguknak, mint a környezetük számára, hogy jó úton járnak, céljaikat, és az elérésük érdekében tett erőfeszítéseiket értékelik, és elismerik. A Superbrands újbóli megszerzése pedig folyamatos motivációt jelent, hozzájárulva a márka fontosságának megértéséhez, és a mind színvonalasabb márkaépítéshez.”

 

Dr. Totth Gedeon

a BGE tanára, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Business Superbrands elnöke